kerstverlichting
Franken vertelt

Het licht gezien?

Een beursstand zonder eigen verlichting is een beetje als een vuurtoren in camouflagekleuren: hij staat er wel, maar niemand ziet hem. Om te vermijden dat jouw stand straks koud voorbijgelopen wordt , krijgt een correcte verlichting bij elk standontwerp extra aandacht: wat voor soort licht is hier nodig, welk effect willen we bij de bezoeker bereiken en hoe kunnen we de armaturen integreren in de look & feel van de stand?

Grosso modo heeft het licht op jouw stand drie of vier belangrijke functies: de aandacht trekken, sfeer creëren, producten in de kijker zetten en een looprichting suggereren:

  • aandacht trekken: Jouw firmanaam, logo en slogan roepen bij de bezoeker allerlei associaties op. Daarom moeten ze van ver zichtbaar zijn. Door ze in fel licht te zetten, valt bij bezoekers in het gangpad het kwartje: hier moeten we even langsgaan, want dit klinkt veelbelovend.
     
  • sfeer creëren: Op de stand wordt nu eens bikkelhard onderhandeld, dan weer gezellig gekeuveld bij een natje en een droogje. Op die plekken wordt de juiste sfeer gecreëerd met indirecte verlichting, een beetje feller in de werkzones en wat meer gedempt in de gastvrijheidszones.
     
  • producten uitlichten: Jouw producten zijn de echte sterren van de beurs. Dankzij spotverlichting wordt de blik van de bezoekers op een bijna dwingende manier naar het product geleid. En dat werkt niet alleen voor mensen die er op enkele passen vandaan staan, maar ook voor wie achteloos door het gangpad struint.


Bij franken zorgen we ervoor dat uw beursstand en de tentoongestelde producten op een perfecte manier worden uitgelicht. Daarvoor gebruiken we bij voorkeur energiezuinige LED-verlichting. Die zorgt voor een helder wit licht dat de kleuren optimaal tot uitdrukking brengt.

Tell me more, tell me more?

Heb je een vraag, bedenking, opmerking, idee?
Laat het ons weten! Wij luisteren graag naar jouw verhaal.

Almost there!