axalta
Franken vertelt

Een beursstand die klópt

Op een beurs draait alles om gezien worden. Honderden en soms zelfs duizenden concurrerende firma’s zeggen eigenlijk allemaal hetzelfde tegen de beursbezoeker in het gangpad: kijk naar mij, hou van mij, kom bij mij… Hij of zij wordt overladen met visuele en auditieve prikkels. De concurrentie om de aandacht is bikkelhard. En vaak win je de concurrentieslag door te kiezen voor eenvoud en helderheid. Dat is waar we bij Franken goed in zijn: een beursstand die opvalt door zijn eenvoud en zijn heldere lijn.

Gebruikersvoordelen

Bezoekers moeten in één oogopslag jouw merk of firmanaam herkennen en zich een idee vormen over wat je doet en waar je voor staat. En die oogopslag mag je letterlijk nemen: een beursbezoeker beslist binnen de 4 seconden of jouw aanbod voor hem interessant is of niet. Zijn belangrijkste criterium: een duidelijk antwoord op de vraag ‘What’s in it for me?’ Met een klare boodschap – een pakkend beeld en een compacte slogan - die focust op gebruikersvoordelen heb je de strijd om de bezoeker al half gewonnen.

Zintuiglijk

Op een beurs zijn de bezoekers met al hun zintuigen tegelijk aanwezig. Een goeie beursstand probeert daar gebruik van te maken door de interactie tussen de bezoeker en het product te bevorderen. Kijken, ruiken, horen, proeven, voelen… Hoe meer zintuigen bespeeld worden, hoe meer het product tot leven komt. Lukt dat ook met een immateriële dienst? Jawel!? De standontwerpers bij Franken beheersen de beeldtaal die op beurzen werkt tot in de puntjes en creëren ook rond een dienst een unieke zintuiglijke belevenis.

Verdiepend

Wat gebeurt er eenmaal je de aandacht van een bezoeker getrokken hebt en hij of zij jouw stand op loopt? Dan begint een gesprek dat in enkele stappen tot de kern van de zaak komt: wat kunnen wij zakelijk voor elkaar betekenen? Ook in dat proces speelt de beursstand een cruciale rol, als gastvrije plek die inspireert en uitnodigt tot een verdiepend gesprek.

Tell me more, tell me more?

Heb je een vraag, bedenking, opmerking, idee?
Laat het ons weten! Wij luisteren graag naar jouw verhaal.

Almost there!