I love my car
Franken vertelt

Aanraken moet!

Een peuter leert de wereld om zich heen pas echt ontdekken door zijn handjes te gebruiken: dingen aanraken, doen bewegen, optillen en van alle kanten bekijken… Ook vele jaren later blijft dat leermechanisme actief. Je kan iemand vertellen dat een onderdeel uit RVS-7.930 gemaakt is. Je kan het op een display zetten. Maar als je echt indruk wilt maken, laat je een bezoeker gewoon zelf voelen wat dat betekent.

Eigenlijk zou elke beursstand minstens één plekje moeten hebben waar de bezoeker ongestoord op een tactiele manier met het product in interactie kan treden. Wie iets zelf kan ervaren, legt makkelijker het verband tussen het product, de kenmerken en de gebruikersvoordelen en de merk- of firmanaam. Anders gezegd: aanraakplekken verhogen de herinneringswaarde van jouw beurspresentatie.

Een uitnodigende aanraakplek werkt als een verkeersdrempel: bezoekers in het gangpad zien anderen met jouw product in de weer, vertragen en blijven hangen om het zelf ook eens te proberen. En dat is het perfecte moment om hen vriendelijk te begroeten en een gesprek aan te gaan.

Tell me more, tell me more?

Heb je een vraag, bedenking, opmerking, idee?
Laat het ons weten! Wij luisteren graag naar jouw verhaal.

Almost there!