Franken Standenbouw standbouw 421 Ugepa17 Heimtextil06 M Franken Standenbouw standbouw 421 Ugepa17 Heimtextil01 M Franken Standenbouw standbouw 421 Ugepa17 Heimtextil03 M
  • De aandacht trekken
  • Een boodschap communiceren
  • Uw product tot leven brengen
  • Uitnodigen voor een gesprek


Een goeie beursstand doet minstens vier dingen tegelijk: de aandacht trekken van bezoekers in het gangpad, uw product of dienst op een zintuiglijke manier tot leven brengen, op een heldere en universele manier één of meerdere boodschappen communiceren, en geïnteresseerde bezoekers uitnodigen voor een goed gesprek.


Op een beurs draait alles om gezien worden. Honderden en soms zelfs duizenden concurrerende firma’s zeggen eigenlijk allemaal hetzelfde tegen de beursbezoeker in het gangpad: kijk naar mij, hou van mij, kom bij mij… Hij of zij wordt overladen met visuele en auditieve prikkels. De concurrentie om de aandacht is bikkelhard. En vaak wint je u de concurrentieslag door te kiezen voor eenvoud en helderheid. Dat is waar we bij Franken goed in zijn: een beursstand die opvalt door zijn eenvoud en zijn heldere lijn.  


Gebruikersvoordelen

Bezoekers moeten in één oogopslag uw merk of firmanaam herkennen en zich een idee vormen over wat u doet en waar u voor staat. En die oogopslag mag u letterlijk nemen: een beursbezoeker beslist binnen de 4 seconden of uw aanbod voor hem interessant is of niet. Zijn belangrijkste criterium: een duidelijk antwoord op de vraag ‘“What’s in it for me?’” Met een klare boodschap – een pakkend beeld en een compacte slogan - die focust op gebruikersvoordelen heeft u de strijd om de bezoeker al half gewonnen.


Zintuiglijk

Op een beurs zijn de bezoekers met al hun zintuigen tegelijk aanwezig. Een goeie beursstand probeert daar gebruik van te maken door de interactie tussen de bezoeker en het product te bevorderen. Kijken, ruiken, horen, proeven, voelen… Hoe meer zintuigen bespeeld worden, hoe meer het product tot leven komt. Lukt dat ook met een immateriële dienst? Jawel!? De standontwerpers bij Franken beheersen de beeldtaal die op beurzen werkt tot in de puntjes en creëren ook rond een dienst een unieke zintuiglijke belevenis.


Verdiepend

Wat gebeurt er eenmaal u de aandacht van een bezoeker getrokken heeft en hij of zij uw stand op loopt? Dan begint een gesprek dat in enkele stappen tot de kern van de zaak komt: wat kunnen wij zakelijk voor elkaar betekenen? Ook in dat proces speelt de beursstand een cruciale rol, als gastvrije plek die inspireert en uitnodigt tot een verdiepend gesprek.

Benieuwd hoe het team van Franken voor u een beursstand ontwerpt die klópt? Klik hier om kennis te maken. En op deze pagina vindt u een artikel dat dieper ingaat op de functies van een beursstand.   


Franken – voor een beursstand die klopt

Een beursstand van Franken valt op, communiceert helder, prikkelt de zintuigen en nodigt uit tot een gesprek. 

Deel dit nieuwsbericht